Contentmarketing

Content komt in veel verschillende vormen en maten. Het creëren van passende en boeiende content is dan ook niet makkelijk. Want hoe bereik je de juiste doelgroep met de juiste boodschap en wat is het juiste kanaal om je content onder de aandacht te brengen? Onze contentspecialisten helpen jou hier graag mee op strategisch niveau.

Content scan aanvragen

Wat levert contentcreatie mij op?
  • Met sterke content zorg je voor verbeterde vindbaarheid in zoekmachines van je website en/of webshop.

  • Vergroot je kans op waardevolle leads en conversies.

  • Groei uit tot autoriteit in je vakgebied.

  • Profiteer lang van de investering van content door o.a. hergebruik.

  • Vergroot je naamsbekendheid en verbeter je merkreputatie voor het opbouwen van relaties met je doelgroep/klanten.

Contentmarketing visual

Aan de slag met contentcreatie

Van social media tot de content op een website: wij kunnen je ondersteunen en assisteren op alle vlakken van contentmarketing. Denk bijvoorbeeld aan nieuwsbrieven, advertentieteksten, SEO geoptimaliseerde websiteteksten en inhoudelijke blogs.  

Onze contentspecialisten hebben de kennis om met jou op strategisch niveau mee te denken en waardevolle content te creëren in jouw tone of voice. Op deze manier sluit de content aan op de interesses en behoeftes van jouw klanten.

Aan de slag met passende en boeiende content?

Laten we samen kijken naar de mogelijkheden.

Adviesgesprek inplannen

Website content check

Is jouw content nog up-to-date?

Goede content vraagt aandacht. Ook nadat de content gecreëerd is, want hiermee hou jij jouw website up-to-date. Op deze manier ben én blijf je consistent en consequent in het gebruik van onder andere je tone of voice.

Met een website content check spitten we je complete website door naar ‘dode’ links, onjuiste informatie en verouderde content. Daarnaast kijken we ook naar nieuwe kansen en mogelijkheden voor het creëren van nieuwe content. Het doel is uiteindelijk om een geoptimaliseerde en consistente website te hebben met een verbeterde vindbaarheid en kans op meer leads en conversies.

 

Wat gaan we doen?

  • Het perfectioneren van bestaande inhoud.
  • Het verbeteren van de vindbaarheid.
  • Zorgen dat de inhoud aansluit bij de verwachting en behoefte van je doelgroep.
  • Kansen en mogelijkheden kenbaar maken.