Een beurs is hét moment om op te vallen, maar hoe zorg je ervoor dat jouw doelgroep je niet alleen ziet, maar ook actie onderneemt?
Bij Mediazo snappen we dat timing en strategie het verschil kan maken.
Voor een van onze klanten hebben we een beurscampagne opgezet, volledig gericht op het behalen van meetbare resultaten. Al vanaf de eerste week leverde deze campagne concrete resultaten op. Ondanks de strakke deadline konden we snel schakelen en de campagne effectief inrichten.
Zo blijven jouw online campagnes wél succesvol!
Het wordt steeds moeilijker om waardevolle data te verzamelen door o.a. strenge privacywetgevingen en het verdwijnen van third-party cookies.
Dit heeft een enorme impact op hoe je als bedrijf jouw doelgroep bereikt en hoe (online) campagnes kunnen worden geoptimaliseerd.
Hoe blijf je dan toch data-gedreven werken?
Wij geloven dat slimme marketing begint met het juiste inzicht. Daarom blijven we continu testen, ontwikkelen en innovatieve manieren vinden om data verantwoord en effectief in te zetten. Met o.a. eigen tools helpen wij bedrijven om (weer) grip te krijgen op hun online marketing.
Lees meerLaad meer nieuws