Gericht de juiste doelgroep bereiken én daarmee snel scoren door direct resultaat te zien, dat wilt toch elke ondernemer? Zoekmachine adverteren (SEA) mag dan eigenlijk ook niet ontbreken in je marketingactiviteiten. Met een goede campagnestrategie, bestaande uit o.a. het juiste budget en aansprekende advertenties, begin je direct te presteren en ben je zichtbaar bij geïnteresseerde in jouw producten en/of diensten.
Met een doordachte strategie van onze online marketeers kun je jouw producten en/of diensten op de juiste manier onder de aandacht brengen: displaynetwerk, remarketing, shopping, etc. Met een combinatie zorg je er voor dat jouw doelgroep in iedere fase van het koopproces wordt bereikt: zowel behoefte opwekken als behoefte vervullen. Laat je ondersteunen en adviseren door onze online marketeers en ben op korte termijn goed vindbaar in zoekmachines als Google en Bing.
Meer inzicht: resultaten en conversies zijn direct meetbaar.
In korte termijn topposities in zoekmachines zoals Google en Bing.
Samen met jou maken we een goede inventarisatie van de wensen en doelen van jouw onderneming om inzicht te krijgen in wat je uiteindelijk vooruit helpt.
We doen research naar je concurrenten, stellen een budgetprognose op, bekijken en testen je website/landingspagina’s en analyseren eventuele bestaande campagnes.
Aan de hand van jouw doelen en de research bepalen onze online specialisten een strategie en een op maat gemaakt advies. Tevens is de input en kennis van jouw inzake je product of dienst van cruciaal belang en zeer waardevol.
De strategie wordt omgezet in specifieke stappen en een planning. Vanuit hier worden meetpunten ingezet om de campagnes te kunnen analyseren, optimaliseren en rapporteren. Op deze manier gaan we met een doelgerichte aanpak voor topresultaten!
De prestaties van je campagnes en advertenties zijn afhankelijk van enkele factoren, waaronder een kwaliteitsscore. Het is dan ook belangrijk dat jouw website en vooral jouw landingspagina’s aansluiten bij de zoekintentie, gebruiksvriendelijk zijn en SEO-technisch goed in elkaar steken. Zoekmachines zoals Google crawlen jouw pagina’s op deze punten en aan de hand hiervan wordt de kwaliteitsscore vastgesteld. Het is daarom ook dat onze marketeers vaak een combinatie van SEO en SEA adviseren. De basis voor een succesvolle campagne blijft natuurlijk een goede website met de juiste informatie.